One day in London

blog modowy Londyn kapelusz sukienka tunika w kratkę house zakolanówki

Hello my lovely readers! :) You can translate it by clicking the "translate" button on the bottom of the site. Thank you for reading.
Po długim czasie od mojej małej podróży mam wreszcie chwilkę, żeby podzielić się z Wami zdjęciami z Londynu. Może zbyt wiele oczekiwałam od tego miasta, ale szczerze powiedziawszy na początku nie zachwyciło mnie. Jednak kiedy kilka dni temu przeglądałam zrobione przez nas zdjęcia miałam wrażenie, że jest dużo piękniejsze niż mi się wcześniej wydawało. Pewnie to dzięki wspomnieniom, które przywiozłam ze sobą. :) Niedługo pojawi się więcej zdjęć Londynu (tak, zrobiliśmy dużo ujęć - jak typowi turyści). Stay tuned.

Menomena - Wet and Rusting

tarebka/bag - TorebkaStyl.pl | sukienka/dress - House | buty, zakolanówki, kapelusz/shoes, socks, hat - H&M
bransoletka kolce blog modowy
Londyn blog modowy
Londyn
sukienka w kratkę tunika house kapelusz Londyn blog modowy
Londyn Big Ben blog modowy
sukienka w kratkę tunika house 2014 na blogu modowym Londyn kapelusz

66 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz!

    ____________________________
    fashionblogger, styling&makeup Artist on
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Looks like you had an amazing time in London and you look so cool in your look!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    International Giveaway: Christmas Surprise with Self Interest
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bylam jeszcze w Londynie, ale mam plany na przyszly rok ;) Widoki piekne, czekam na wiecej zdjec! A Ty - przesliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. :) Już niedługo będą. :*

      Usuń
  4. Nice photos, I love your dress
    xo
    www.laurajaneatelier.com

    OdpowiedzUsuń
  5. You look lovely! And your photos are gorgeous too! :)

    thelensaffair.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful photographs and look ;) x
    Trend-Mae

    OdpowiedzUsuń
  7. Love this outfit, perfect styling.

    www.thestylecheck.com

    OdpowiedzUsuń
  8. moja siostra tam mieszka, już nie mogę sie doczekać aż się do niej wybiore ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo... Super! Ja byłam tylko na jeden dzień, ale z pewnością jeszcze tam wrócę. :)

      Usuń
  9. Love the outfit! London looks so beautiful!
    Love
    Pili
    pils13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog jest bardzo dobrze zaskoczona tym co tu jest jest znakomity .

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za piękne miejsce, zazdroszczę pobytu! Wiele bym dała by mieszkać w tak pięknej okolicy albo chociaż ją zwiedzić :) Po za tym świetna stylizacja do tego miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful outfit, love your dress! :)

    Emma xo // Wallflower Wardrobe

    OdpowiedzUsuń
  13. Your outfits are always so lovely x

    OdpowiedzUsuń
  14. Krata wymiata! ; )) Genialny look i ten kapelusz to wisienka na kratkowym torcie! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze chciałam pojechać do Londynu. Znalazłam sobie tyle miejsc, które chciałabym tak odwiedzić, ah :) Śliczne zdjęcia i stylizacja! Czekam na dalszą część zdjęć.
    okaygeomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. I so love your flannel dress! you are gorgeous as always.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne zdjęcia :) i..uwielbiam kratkę :) ! w każdej postaci:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. :) W tym roku zakochałam się w niej na nowo.

      Usuń
  18. Stunning outfit!!! Very inspirational!
    ♥♥♥
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ach Londyn <3 uwielbiam to miasto!
    Miłego dnia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  20. super są te czarne skarpety :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Londyn ♥ Moje małe marzenie ;) Super, że udało Ci się tam pojechać!

    Zapraszam do mnie (nowy link):
    http://aleksandra-rutana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Very cute dress!

    http://alexinwanderlust.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog! ;)
    Zapraszam do nas: www.ladiesimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. genialna stylizacja i cudowne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna stylizacja! :)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. jaki piękny, jesienny klimat zdjęć.... eeeeej, nie rób tak ;P wzbudzasz zazdrość ;P
    tu mgły takie, zimności prawdziwe, a na Twoich zdjęciach słońca tyle, no!
    nie wolno, nie wolno ;P
    a tak poważnie - piękne plenery i piękna, równie "angielska" (bo stylowa bardzo!) Ty!

    OdpowiedzUsuń
  28. Beautiful pictures and love your outfit!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja ogólnie kocham Londyn (mimo że tam nie byłam). Więc nie mam złego zdania.
    Zdjęcia są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wonderful pictures and gorgeous outfit!<3
    X Emma

    OdpowiedzUsuń
  31. Gorgeous photos and outfit! London is a beautiful city!

    xoLiz
    http://theliterallyliz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wyglądasz :) super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Such wonderful pictures, you look super xx

    OdpowiedzUsuń
  34. oo genialna! jest nawet ciekawsze ode mojej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inna, a nie ciekawsza. :) Twoja jest zrobiona z koszuli. Wygląda bardziej w stylu grunge i jest rewelacyjna. <3

      Usuń
  35. kiecka genialna, ach londyn londyn...fajny na wakacje, ale na dłuższą metę bywa ciężkawo i człowiek zapomina o przepięknych widokach. /cukrowana

    OdpowiedzUsuń
  36. Londyn piękny Londyn !
    Kocham to miejsce!
    Uwielbiam <3
    Zapraszam do mnie!
    Moze wspólna obserwacja?
    elkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Gdyby mój wyjazd do Londynu wypalił pewnie większość czasu spędziłabym na zajęciach tanecznych :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeeny mega ci zazdroszcze :) zawsze chcialam leciec do Londynu zeby zwiedzic miasto. Mam nadzieje ze kiedys sie to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne zdjęcia :) Chciałabym kiedyś odwiedzić Londyn!

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam kratę, więc duży plus! calośc bardzo mi się podoba;-) a do Londynu sama chętnie bym się wybrała;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. szczęściara! :)


    http://0prettylive.blogspot.com/

    Zaobserwujesz i skomentujesz ostatni post? :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Londyn to fajne, inspirujące miasto:) Pięknie wyglądasz, zdjęcia niesamowicie klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajne zdjęcia i cudnie wyglądasz w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Sukienka piękna, bardzo do ciebie pasuje.
    Londyn to z pewnością wyjątkowe miejsce
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego nowego bloga :-)
    Xiya V.

    OdpowiedzUsuń