I wanna breeze and an open mind


Hello my lovely readers! :) You can translate it by clicking the "translate" button on the bottom of the website. Thank you for reading.

Wracam dziś w jesiennej scenerii pod koniec zimy. Tak nam pogoda ostatnio płata figle, że kompletnie nie mogę się połapać. Z myślą o roztopach jakiś czas temu zakupiłam kalosze - mimo moich wcześniejszych zapewnień, że nie będę nigdy w kaloszach chodzić. Przecież takie buty są ble i w ogóle, lecz w tym wypadku suwaki dały im troszkę uroku (a pogoda zmuszała do tego rozwiązania ;)). Szary płaszczyk w kratkę miałam na oku od dawna, a teraz dorwałam go na wielkiej przecenie. Do tego moje najwygodniejsze czarne spodnie, bordowy sweter, beanie, cieplutki szal oraz torebka z ulubionego torebkowego sklepu. Kolejny przytulny look od Oli szukającej najprostszych rozwiązań w zimne dni. Trzymajcie się cieplutko - niedługo wiosna. :)

Stereophonics - Maybe Tomorrow

płaszcz/coat - Troll | torebka/bag - TorebkaStyl


57 komentarzy:

  1. uwielbiam Twoje zdjęcia. Zawsze jest na nich świetny klimat :) genialne kalosze i torebka

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely outfits, look sooo cozy!

    Lu | loulou

    OdpowiedzUsuń
  3. Great outfit, love every piece of it!<3
    X Emma

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice photos in the woods, and that burgundy color, mmm, I like it ^_^

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpowiedzUsuń
  5. You look amazing, dear! Love the outfit! Very cozy, indeed! Great sense of fashion! ;)
    imperfectmuse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. You look wonderful doll, love these pictures, beautiful xx

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny zdjęcia :) świetnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Love ur coat!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku jakie piękne kalosze <3 Kocham kalosze ! :D

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I love these photos! You always find the most amazing places to photograph your outfits. I love plaid, so I'm really in love with the coat you're wearing, and those wellies are very cute as well.

    -Helen
    Sweet Helen Grace

    OdpowiedzUsuń
  11. Photos are stunning!.)) Great outfit! Have a nice day)

    Visit me: www.elationofcreation.com
    Love Alena

    OdpowiedzUsuń
  12. totally love your winter outfit, such a nice scarf
    kisses,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia, szczególnie mi się podoba ta torebka ^^

    iwbaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wyglądasz, świetna jakość zdjęć :)

    Pozdrawiam
    Mój >> blog lifestylowy o zakupach, modzie, urodzie
    <<

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfect pictures, I love your outfit!
    http://mondedefleuretkoiko.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  16. te kalosze są świetne!
    gdybyś nie napisała, że kaloszami są, to byłabym pewna, że to zwykłe oficerki ;)
    elegancki bardzo!
    podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego mi się właśnie spodobały. :D Bo zawsze byłam przeciw takim bucikom.

      Usuń
  17. Nie lubię kaloszy, ale twoje prezentują się świetnie. Fajnie połączyłaś bordowy z czarnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również nigdy się nie podobały, aż zauważyłam te. :3

      Usuń
  18. też kupiłam w tym roku kalosze, chociaż tak jak Ty, niedawno jeszcze za nimi nie przepadałam :P Twoje są naprawdę świetne!

    OdpowiedzUsuń
  19. I love this outfit! Especially the burgundy colour :)
    www.alicemay.org

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem wszystko tutaj świetnie ze sobą współgra!
    Szalik chętnie bym przygarnęła. Hehe ;)
    Dziękuje za komentarz u mnie ♥

    natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nawet nie wiem skąd jest, bo dostałam od siostry. :)

      Usuń
  21. Jeżeli o mnie chodzi... Genialnie dobrany komplet! :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://pogadankizmio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Też nie lubiłam kaloszy, ale kupiłam sobie ze wzorem w szkocką kratkę i mi się spodobały i jak była deszczowa pogoda, nosiłam je normalnie do dżinsów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Racja, ostatnio coraz trudniej określić jaką porę roku mamy.
    Takie kalosze ze zdjęcia mogłabym nosić. :D Śliczne zdjęcia, pięknie wyglądasz w tej scenerii.
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. czemu ja nie mam takich kaloszy?! <3
    cudowne zestawienie, oby więcej takich! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie przyjechałaś do mnie? :* U mnie są takie fajowe butki w takim fajowym sklepie. ;)

      Usuń
  25. just PERFECT! You are so beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny, jesienny zwyklaczek :) super torebka! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja! Idealny blog :) Taki dobracowany ;)!

    http://fashion-natka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo przyjemna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny blog! Miło się go przegląda, ponieważ jest przejrzysty :)
    Obserwuję i będe zaglądać częściej! :)

    http://patkablogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia :) wyglądają, jakby były robione jesienią a nie teraz :) Dobrze, że już niedługo wiosna i będzie można pożegnać się z kaloszami i innymi zasłaniającymi nogi butami, a przywitać się ze szpilkami i innymi cudami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę mi się tutaj nie reklamować ze słowami kluczowymi dla Waszego sklepu. :P

      Usuń
    2. Wybacz, ale musieliśmy się jakoś podpisać :)

      Usuń
    3. Podpis musi być. Po to jest miejsce na podpis i nie o link mi chodzi, a o treść. Czy w jednym komentarzu musieliście wpisać kilka słów kluczowych? Myślicie, że nie da się tego zauważyć, że każdy Wasz komentarz jest ze słowami "buty" i "szpilki". Wiem, pozycja z googlach ważna jest, ale darujcie sobie taki spamik - przynajmniej u mnie. ;) Z góry dziękuję za zrozumienie.

      Usuń
    4. Jeszcze raz Cię przepraszamy, ale..... to co wpisaliśmy w komentarzu nie ma związku z seo :) gdybyśmy chcieli robić seo, to nasz podpis brzmiałby np "buty na koturnie" :)

      Usuń
  31. Pięknie wyglądasz ! Świetny blog ;)
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak zwykle - nic dodać nic ująć ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. jaka piękna torebeczka! :***

    OdpowiedzUsuń
  34. Matko, nigdy nie sądziłam, że kalosze mogą być piękne... zmieniłaś moje postrzeganie świata! : D
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo oryginalna nazwa bloga! :)
    Cudowne zdjęcia, mają taki klimat. Świetny look!
    Śliczna torebka.
    Cały blog mi się podoba zdjęcia, design, nazwa, więc obserwuje!

    swiatmarzycielki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak zwykle świetna stylówka.. Jejku, jakie Ty masz śliczne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  37. Dokładnie - przytulny look. Uwielbiam takie subtelne stylizacje z nutką retro romantyczności. Na drugim zdjęciu wyglądasz jak Luna Lovegood! ^ ^

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialne kalosze! I wcale nie wyglądają jak kalosze ;) Pięknie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Kalosze są super! Bardzo ładnie wyglądasz :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne zdjęcia, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Taka śliczna ! *.*
    Cudowne zdjęcia i świetna stylizacja :)
    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowny look<3 Butki i torebka są genialne!:)

    http://www.justcleo.pl/2015/10/camel-coat-leather-pants.html

    OdpowiedzUsuń